utrustning

Canon EOS 60D
Canon EOS 30D
Canon EOS 400D
Canon EF 50 f/1.4
Canon EF 50 f/1.8 såld januari 2011
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6
Canon EF 100mm f/2.8 macro usm såld december 2010

söndag

fret

La luz no está funcionando bien

jdgjklerhg


första advent idag dåvå och vi har inte ens tagit fram ljusgrejen ännu GREAT (Y)
all snö är borta och det  suger.
lite itriterade att jag sitter här, när jag har en uppsats tills imorn, spanska prov + so redovisning
och har knappt börjat göra någe av det.
toppen,  kanske måste börja snart ! 
och jag måste få minst vg på spanska provet annats behåller inte jag mitt betyg.

men ett plus är att det är bara 6 dagar kvar till jag ska till sthlm
och att jag har fått lön+månadspeng :D


aja TJOO HEJ

louise fis rutten gris



l





---.---

Namn: Linnea Andersson Rodén

Ålder: 18 år

Bosatt: liten håla kallad Oxelösund som ligger i Sörmland

Gör: håller på med musik, fotograferar, syr, går media, pillar med design och är allmänt kreativ.

hej hopp gummisnopp

vewreqwr

hehe först måste jag skriva hur bra min dag började!
hade kommit halv vägs till skolan så säger min kompis har du inte inte tennis efter skolan
fan, då hade jag tappat min väska.
så det var bara att vända och cykla tillbaka.
och det låg ingen väska på vägen och kom hem till slut
då hade jag tappat den precis utanför garaget haha xD smidig som man är.

men nu ska jag plugga lite ifal jag orkar
annars blire film.


puss hej



PS!!! det är TVÅ månader exakt idag tills jag fyller höhö :DD

din fisk

7866

vaknade imorse och tittade ut det var helt vitt, så himla fint :D
bara 30 dagar kvar till innan tomten kommer wooho!





sweet dreams

jag får damp på det svenska arbetet vi ska göra.
men ska skriva om ens förebild, kariär och varför
just den är ens förebild och jag har ingen så det
är inte så enkelt och vi ska redovisa det imorn.
lycka till säger jag bara linnea!

men nu måste jag verkligen sova
good night




blä

Min syster har blivit sjuk så det kanske inte blir någe ikea imorn ):

Johan

johan

klipp 1

dhutsw


nyss klippt min brorsa och färgat håret på han dåva :)
och imorn blir det att klippa min syster, kul.
och sen fick jag reda på att vi skulle åka till IKEA imorn  :DD
sen måste jag plugga, inte så kul.
hemkunskap, svenska grejs, fysik, kanske spanska prov har vi
nu i veckan + So redovisning som vi inte ens har börjat med.
blööööööö skitkul eller inte men nu ska jag doscha
innan en friend kommer

poss hej leverpastej

Helg!



2455





torsdag

545

kul

66


kul att mitt photoshop cpar sig så att jag måste avsluta det.
och jag hade gjort skapligt många designer till bloggen,
så vips försvinner dom skitkul!

jag ser det snööar

65

WOOOOHOOOO DET SNÖAR!


leverpastej

78



ehhe jag har vart skukt duktigt på att uppdatera min blogg känns det som (Y)
men det har varit skapligt mycket med grejer i skolan,
men nu är det lite lungt, ett litet tag iallafall

sitter här och lyssnar på julmusik och längar till julafton :D
just nu är det 35 dagar, 1 timme, 57 minuter och 3 sekunder kvar haha !
intressant jag vet :)




puss hej


Happy-kid



Linnea är glad just nu kan man säga.
För köppte en bärbardator igår fast hon inte skulle köpa en förrens i februari.
Den var typ helt oanvänd och hon fick den för 4000 fast den hade kostat 12000.
Sen köppte hon en hårddisk som för 500 som hade kostat över 2000.
Värsta kapen :D

puss hej


bloglovin