Vänta. Jag glömde.

Att skriva i det förra inlägget, att jag har köpt en ny kamera. En Canon eos 30D.


Sail away on a wayward ship


Sommaren försvann tillslut.

Den sista sommarlovsveckan kunde inte ha blivit bättre.
Tillbringade den med några, eller rättså många lettländska musikelever.
Det var nog en av dom roligaste sakerna på lovet, om inte den roligaste.
Lära känna nya människor, prata ringrostig engelska, upptäcka skillnaden på våra kulturer, bara umgås och självklart spela tillsammans.
Förhoppningsvis så far vi iväg med flyget till dom som nästa sommar igen, men innan det London.

Jag började även skolan nu i måndags, en ny främmande skola med nya främmande människor.
Mina lärare och min lilla klass verkar vara toppen, med 33 elver varav 5 pojkar.
Våran rektor kommer få springa runt i hela skolan och sätta ut en bänk och stol i alla klassrum, för det finns bara 32 platser.
 Idag hade jag även min första fotolektion.
Vi fick lära oss hur vi skulle ha kamerorna runt halsen, hålla i dom, sätta igång dom och så haha.

Fint kludd i paint tycker jag allt och klicka på bilden för större.


frrrreessssccht med new desaaaaaaaaijn




Jag blev trött på den gamla, hade faktiskt haft den i 3 månader, på pricken, exakt i tre månader.
Sedan den 17 maj, deni.

Förrsten vad tycker ni om den. hah, bra? dålig? fågel, fisk, mittimellan? sådär?
äsch tyck vad ni vill :D det är ett fritt land.

friends come and friends go



håll ut bilder kommer snart!

Jag längtar till sommaren.



bloglovin