Grattis pappa



yes Grattis till min Pappa idag.
för exakt ett år sedan så var vi på gran Canaria
nejdå jag längtar inte ett dugg tillbaka.

låg jag på stranden och stekte
nu ligger jag här och ruttnar.


har lyckats blivit sjuk för tredje gången sedan December,
jag som nästan aldrig brukar bli sjuk.











Grattis



Grattis till min mamma som fyller år idag.

the train








panorama bilden finns i större format här

norrköpings bilder





in my dreams





god morgon ;)

här kommer bilderna som egentligen skulle vara här igår
men mitt internett krånglade.
och bilder från Norrköping kommer ikväll (hoppas jag).

men snart ska jag med min kära familj iväg och bowla.
det blir andra gången i hela mitt liv som jag bowlar faktiskt...

snabbt litet inlägg

snart så åker vi till tågstationen men först hämtar vi upp anna
sen blir det till Norrköping och göra slut på pengar. haha ;)

ha en bra dag PUSS 


.




.








flower




panoramabild - femöre


.


lov


större format

YEEEEEEES nu är det äntligen lov :D

för min del blir det ikea, Norrköping, tapetsera om mitt rum mm.
ska ni hitta på något kul?

bild från igår



större format

its cold around me



var ute och fotade idag med Anna och Lisa
allt gick inte så bra.

det var svinkallt - vi kom iväg sent - fick inte igång moppen först - vi åkte lite fel
soppatorsk på moppen - jag ramlade med moppen.

men annars så var det trevligt haha :)


Thailand

tittade nyss på Semestersvenskar och man kan säga att jag vart sjukt sugen på
att åka till Thailand.
sol och värme och det är inte ett minus heller att det är så billigt.
fatta vad mycket jag skulle handla haha, jätte många adidas tröjor och massa.



men det är bara att drömma vidare Linnea.

sötaste


kjol



hoho titta vad jag blev klar med idag på slöjden.
och yes jag är nöjd med den :)


helg

denna helg har verkligen gått snabbt kan man säga
kanske för att jag sov bort hela lördagen.
men imorn är det sista skolvecken innan lov.
SKÖNT!



nu ska jag läsa och sen sova

hoppas ni har haft en trevlig helg.
puss

mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon



större format


mogna människor

att verkligen inte människor kan låta bli att sno andras bilder.
såg nyss en till som hade snott en bild ifrån bdb.
seriöst, kan man inte få ha något ifred.

fan vad trött jag blir.

och nu när jag är inne på det här med att sno grejer så idag på gympan så
var det några omogna fjortisar i 7:an som hade snott bla pengar, hörlurar, smink mm.
av mina klasskompisar.
sen går vi till rektorn och säger det gissa fan vad hon säger.
- vad ska jag göra åt det!?

seriöst hon är rektor och vem annars är det som ska ta hand om sånt?
det ända som hon gör är att gå på möten.

usch

edit: nu såg jag att tjejen hade snott fler än en bild!


b l o g g f i x




yes som ni ser så har jag fixat så ni kan se vilken utrustning jag har
+ lite annat smågrejs men det är inte så stor idé att skriva ner tycker jag.
vart det bra tycker ni?












och helt plötsligt så vart mina kategorier
helt cp som ni ser.
jätte störande så om jag inte hittar felet så får jag återställa
kodmallen. inte kul kan jag säga.


men isåfall så fixar jag det imorn för nu ska snart sticka till Jeanette
där vi ska fira hon, se på film, käka, sova över mm.







PUSS

you're a loser









under a table



klick här för ännu större format

.

usch vad jag är trött (som vanligt haha).
idag hade vi nationella prov i svenska gick skapligt bra men kunde ha gått bättre.
snart ska jag bänka mig vid tv:n och käka makaroner och titta
 på bygglov som sänder ifrån oxelösund, där jag bor.

ciao, bilder kommer senare.


.


09.02.01

( klicka på bilderna för att se dom större)









yes här kommer två bilder från igår, mer kommer sen.

både bilderna är tagna med nya objektivet( Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro).



.

 
Linnéa Andersson Rodén, 20 år.
Bor för tilfället i Dublin, men min hemstad är Oxelösund. 
Håller på med musik, fotograferar, filmar, ritar & mycket mer.
 
  • om det är något speciellt ni undrar så är det bara att klicka iväg ett mail  [email protected]


bloglovin