.



titta vad pappa kom hem med idag.
har hunnit testa det lite och det är underbart kan jag säga <3

+ att jag fick med en chokladkaka när jag beställde haha.

old days




bilden är gammal men lite nyredigerad.
tagen med min gamla kompaktkamera någon gång på hösten 07 tror jag.

kl är 00.02, bra Linnea att du går och lägger dig så tidigt.






usch allt är så stressigt just nu känns det som.
jag vill ha tid att bara göra saker som jag verkligen gillar.
bara kunna sätta mig ner och redigera alla mina bilder som jag inte hinner fixa.
eller bara måla, lära mig illustrera, hålla på med musik och allt annat.
men tyvär så har man inte tid.



min gymnasieansökan har jag nyss gjort klart.
nu ska jag bara plugga in 25 glosor och kunna berätta om en text
som jag hade glömt att vi hade i läxa.


men puss på alla fina kommentarer som jag får det är GULD värt.



vet ni ?

glömde skriva det förut.
vet ni vad jag önskar mig?

fler prenumeranter på min blogg haha ;)
bloglovin

(klick)

GRATTIS LINNEA 16 ÅR WOOOHOO


(klick på bild)

hipp hipp hurra idag är det min födelsedag :)

skriver senare vad jag hra fått och så

puss

G O D N A T T V Ä R L D E N




M e M y s e l f a n d I


.

Typiskt att objektivet ska vara slut precis när jag ska beställa det.

3 dagar

Linnea är på topp.
min farbror var här (han fotar också).
han frågade mig vad jag önskade mig.
då sa jag att jag önskade pengar till ett nytt objektiv.
jag var ju inne på att antingen köpa ett
canon ef 100mm 2.8 usm macro eller ett Sigma EX 10-20/4,0-5,6 DC HSM.
och han ba men det där 100mm är jävligt bra, jag har ett sånt.
sen hade han tydligen snacka lite med pappa sen sa han att jag kunde beställa ett idag :D


Ciao nu ska jag fixa iordning mig och sen va med anna.

.


Anna






kunde inte bestämma mig som vanligt.

hoho





just nu mår jag inte så bra kan mig säga, halsen, huvudet, kanske feber jag venne. 
och mitt rum är i vädligt stort behov av att städas, som ni ser.
sen måste jag plugga också.
buhu, men jag har iallafall något att göra ikväll.


PUSS

.


bio







yes igår var jag på bio med Anna och Jeanette.
vi såg på Australia, den var helt okej men väldigt seg i början kan man säga.
innan bion så vart det att gå på stan & fota.
trevligt.

vaknde i morse med huvudvärk och halsont, hoppas inte jag ska bli sjuk.
nu ska jag fixa iordning mig för snart kommer min lillasyster och mamma hem
och då blire att åka in till nyköping och äta på grekiska tror jag :)

puss

skriver på mammas dator

gud vad jag älskar min dator just nu.
skulle bara gå och duscha så låste datorn
när jag kommer tillbaka och ska logga in 
så blir skärmen svart och jag måste stänga av.
så hejdå till alla bilderna som jag hade redigerat.
i det där här inlägget skulle det egentligen ligga lite bilder i.
och den funkar inte att starta heller, efter minst 5 försök så funkar det
om jag har tur.

hehe STORT hjärta på den.
puss nu ska jag sova.


kul








.


.



Anna stack nyss hem och nu sitter jag här
och ska titta igen bilderna som vi har tagit, 409 stycken haha.
kul.


ps. min syster är allt lite söt.

.



som ni märker så är jag väldigt inne i kollage bilder just nu heh.

.



Gammal bild (igen) fast lite ny redigerad.

lite nya bilder kommer det imorn, pallar inte redigera några nu.
somnar fan snart.
 GOD NATT

god natt världen





när jag väl ska lägga mig så tar jag fram kameran och börjar fota
bra Linnea haha.

jag bjussar på bilden i mitten haha.

etttvåtrefyrafemsexsjuåttaniotioelvatolvtrettonfjortonfemton



sista dagen på lovet innan skolan börjar.
är så himla skönt att det bara är en termin kvar innan gymnasiet!


just nu så lägger jag in bilder ifrån när jag var ute och fotade idag.
vart skitdåliga bilder och när det väl vart några bra så dör kameran, GREAT!
så får se ifall jag fick någon bra bild.
lägger in dom senare isåfall.

POSS

sunshine



bilden är sen i somras.


ville bara skriva att
min bdb börjar gå uppåt haha.
det gillar vi.
förut gick den bara neråt.
sen igår tror jag har jag fått 8 nya bevakare
och det var åratal sen senast.
PUSS

GOD NATT SVERIGE


på gatan där du bor




.


älskar



GUD VAD JAG ÄLSKAR DET HÄR!
eller inte :@






.


.


.



jag känner mig sjukt slö på att skriva blogg just nu,
men jag får bättra mig!

aja nytt år är det och en ny design slank in.
denna är jag sjukt nöjd med
och att allt äntligen funkade
och vart som jag ville.
så vad tycks? bra elle dålig?

POSS


bloglovin