V å r






Nu är det helg och vår på riktigt.
Sitter ute på altanen och solar,
lite färg har jag faktiskt fått haha ;)

planerna för idag är att jag ska hitta på någonting med Lisa
och imorn ska jag till stockholm och titta på när
min syster spelar innebanycup.


vilken bild gillar ni bäst?

Hej



Idag fick vi reda på ifall vi preliminärt hade kommit in på våra gymnasieval.
Var inte orolig över att jag inte skulle komma in, var helt säker.
Kom in det gjorde jag också intagningspoängen låg på 190 och jag har 240.

Om ni undrar var det samhäll-media jag sökte ;)

Helgen






I fredags kväll/natt var jag och tittade på när min brorsa spelade innebandycup.
Åt på grekiskan också med min familj.

Igår så vart jag i nyköping med Anna och shoppade.
Jag gjorde världens kap, köpte min favoritparfym för halva priset
bara för att kartongen var trasig.

Idag har jag vart duktig och läst ut min engelskabok
och dessutom skrivit om förintelsen.

Nu ska jag snart äta sen sticka ner och träna.

16:49

Det har varit så himla skönt med lov, men snart är det slut.
Bara jag tänker på allt plugg får jag en äcklig känsla i magen.
Men det är bara några veckor kvar av 9:an sen börjar sommarlovet.




Nu sitter jag här och väntar på att Lisa ska komma,
vi ska testlaga det som vi ska göra  på provmiddagen imorgon.

PUSS


Glad Påsk



Glad Påsk


ps. jag tror nog att stans sötaste påskkärring bor hemma hos mig.

100 gratis




Fick hem mina 100 gratis bilder som jag hade beställt häromdagen :D
tyvär vart vissa av dom helt konstiga.

s o m m a r j o b b



jag vill ha sommar
jag vill till Danmark
jag vill mycket



KISS


a b c d e f g h i j k l m n o p





Sitter här och väntar på att mitt hår ska bli torrt sen ska jag göra ljusa slingor i det.
Hoppas det blir bra. Sen blir det att sticka och träna. PUSS


.


Anna pyttipanna


tre två tjugoåtta


haha jag lever




Nu är det äntligen vår


bloglovin