123 28



Det här är ungefär allt jag har handlat på lite mer än 1 månad,
Jag ska försöka börja lägga lite mindre pengar på kläder och sånt.

summer




Uppdateringen är fortfarande på topp! men äsch, när det är sommar ute ska man
väll inte sitta inne vid datorn och häcka.

åh



Åh vad jag är glad just nu!
Vädret är toppen, vännerna är toppen och snart är det sommarlov.
Fan jag kommer sakna min skola, fast den är helt cp så gillar jag den.
Från att gå till en rättså Liten skola, där man vet vilka alla är och heter
till en helt ny med många nya främande människor.
En stor förändring, kul men ändå så får man en lite pirrig känsla i magen.

I wake up alone


 
Åh vad roligt! Jag om några vänner fick något ryck idag att vi skulle åka till Norrköping
och shoppa. Så imorgon blir det shopping i Norrköping, hoppas bara att solen skiner :D

red






Augustana - Coffee and cigarettes
Veronica Maggio - 17 år
Isak Strand - Betterman
Augustana - Boston (live)
Lars Winnerbäck Melissa Horn - Som jag hade dig förut

N y t t



Nemen titta. Här vart det nytt igen.
Inte så stor skillnad på headern precis, men nästan allt annat är nyfixat.

Tryck f5


fly away to my dreams

Det har vart väldigt glest med uppdatering här på senaste tiden
och det märks i statistiken och på prenumeranterna.
Men jag orkar inte bry mig så mycket om det just nu.
För nu i förstahand så ska jag nå mina mål i skolan,
att gå ut högstadiet med bara VG & MVG:n.



Det skulle egentligen vara en bild här men alla senaste bilder ser ut som hejkomochhjälpmig!
Det känns som jag har tapat lite av förmågan att fota eller är det bara för att
det är så jävla mycket just nu. Jag hoppas verkligen att det är därför!



56601783,2


2 5 6 8 3 9 9 1 1



23.09



vet ni en rolig sak?
Att jag har fått låna min farbrors vidvinkel-objektiv i en vecka nu :)
Förbered er på "fina" porträtt bilder haha.



ain't nothing

Här kommer det lite bilder.
Har haft fullt upp i veckan, den mesta tiden har gått åt att plugga.
På valborg så vart det att umgås med vännerna och igår var det tjejkväll
& sleepover, ni är bra ni.


förresten har jag fått 50 prenumeranter på min blogg nu i veckan, Puss!
Pappa har nyss tapetserat om min fondvägg och en ny blogg design är på gång :)





bloglovin