mer vivesta bilder




v i v e s t a





Ibland kan man inte göra något annat än att gilla skolan, speciellt när man
slipper sista lektionen för att man ska ut och fota ;)
 



mer av bilderna kommer imorgon eller på fredag eller lördag, kanske på söndag.



u p p t ä c k t



Jag upptäckte nyss att jag har drygt 9000 bilder på datorn, det är kanske
därför jag nästan inte har någe minne kvar haha.
Det är dessutom inte alla mina bilder utan bara bilder ifrån November och fram tills idag.


Jag vill va fri som en fågel






Jag är nog duktigast i hela Sverige på att uppdatera mig blogg.
Men det är så jävla mycket just nu, speciellt med skolan.
Lov? JA TACK!

1 2 3 4 5 6 7



Imorgon = måndag
måndag = volleybollturnering, plugga SO & NO och åka in till Nyköping och slösa pengar.

S u n d a y




GOD NATT
nu ska jag lägga mig i sängen och läsa om rättsgenetik. kul.

c o l o u r




20.57

-.,

oiuygfd

Vilken var snyggast, första eller andra?

morgontrött Linnea

-.,

bilden är nästan helt oredigerar faktiskt, bara lagt till skärpa på ögonen och höjt upp kontrasten lite.

Linnea är morgontrött gick upp åtta idag, ska åka till nykvarn och titta på när min syster spelar innebandy
sen blir det till IKEA, haha jag är stamkund där just nu ;)
nu ska jag kila

PUSS

58 sanningar om mig

1. jag älskar att jag är estetisk.
2. jag gillar inte när andra är bättre än mig.
3. om det är något som jag inte kan så tycker jag det är tråkigt.
4. jag tycker att jag själv är rolig.
5. jag har bara tre kusiner och dom bor i danmark.
6. jag är envis.
7. jag är nästan alltid glad.
8. jag är alltid i sista minuten.
9. jag är nästan alltid blyg i början när jag träffar människor jag inte känner, men det släpper efter en stund.
10. jag älskar småbarn.
11. när jag var liten sög jag på tummen och trodde att det kom mjölk ifrån den, samtidigt så pillade jag i naveln så att mjölken skulle blandas.
12. jag trodde också att jag vart osynlig när jag höll händerna för ögorna.
13. jag tycker att jag är duktig.
14. jag är rädd för att förlora någon jag älskar.
15. jag och mina syskon bråkar aldrig.
16. jag är egentligen blondin.
17. jag hatar att förlora.
18. jag fotar bara när jag har lust, ibland kan kameran ligga orörd i en vecka.
19. jag kommer på massa fotoidéer innan jag ska sova, sen glömmer jag bort dom.
20. jag kan sitta och göra miner åt mig själv i spegeln när jag har tråkigt.
21. när jag var liten ville jag bli inredningsarkitekt.
22. jag vill till Danmark och ha sommar.
23. jag är sjukt rädd för insekter och småkryp.
24. jag är jätte dålig på att plugga, men har ändå bra betyg.
25. jag känner att jag har stor press på mig när det gäller att uppdatera min bdb.
26. jag älskar att bo på hotell.
27. jag är rädd för stora hundar.
28. när jag var liten hade jag ordning överallt, inte nu längre tyvärr.
29. jag brukar få sms som "jag saknar dig" av min lillasyster när jag är borta.
30. jag har spelat tennis i 4 år men slutade igår.
31. jag har alltid vart kreativ.
32. jag är väldigt kräsen när det gäller mat.
33. jag ångrar mig nästan alltid när jag köper nya kläder.
34. jag har ett jobb.
35. jag kommer bra överens med mina föräldrar.
36. den godaste pizzan är kebabpizza utan kebab.
37. när jag var liten hade världens beslutångest speciellt när jag skulle köpa glass & godis.
38. jag har förlorat kontakten med nästan alla mina ex-bästisar.
39. jag bor i en stad där alla känner alla.
40. jag ritar väldigt sällan och utvecklas mycket för varje gång jag gör det.
41. jag är mellanbarnet i familjen.
42. den ända tv serien jag följer är idol.
43. jag älskar att sjunga och gör det väligt ofta.
44. min familj är konstig men jag gillar den.
45. jag älskar att retas och jävlas med människor.
46. jag är jävligt skoltrött för tillfället.
47. jag är pratar nästan hela tiden förutom när jag är trött.
48. jag är lik min mamma.
49. jag blir irriterad när människor frågar ifall jag har hårförlänging bara för att jag hade det förut.
50. jag älskar akustiska låtar.
51. jag älskade matte förut.
52. jag älskar att gå runt i tofflor.
53. jag vill ha tandställning för att mina tänder är så snea men jag får inte.
54. jag längtar till gymnasiet.
55. jag klipper mitt eget hår.
57. jag älskar min mormors & låtsas morfars sommarstuga och brukar vara där mycket på sommaren.
58. det tog väldigt lång tid att skriva det här.

ps. har säkert glömt en massa.
när jag hade skrivit klart listan hände något konstigt så jag fick skriva om.

l y c k a t

Jag är så  himla smart!
Joo för att igår när jag skulle gå ner till matsalen i skolan så missade jag ett trappsteg, trampade snett med foten och trillade.
Sen dess har jag haft ont i min fot och fotknölen är jätte svullen och söt haha.
Jätte lyckat Linnea.

Dålig morgon

Imorse innan jag skulle sticka till skolan,  hörde jag mamma prata i telefonen.
Då var det farmor som ringde och sa att farfar hade trillat ihop på golvet och att vi skulle ringa till pappa.

Gick och oroade mig dom första två lektionerna ifall det hade hänt något allvarligt.
Men fick ett sms av mamma vid halv tio där det stod att han var på lasarettet och att det var lungt.
 

nytt

.,

Sagt och gjort. Bloggen vart bredare.

Det kanske inte syns så mycket, men den är det ;)
Var tvungen att göra en ny header också,
så nu är det lite nytt och fräscht här haha.

l i k e a s h a d o w i n t h e d a r k

.,.

B r e d a r e b l o g g ?

Jag funderar på att göra min blogg bredare, så att jag kan ha större bilder. vad tycker ni? :)

Louise




00.06

.,.

jag är helt förälskad i monkies provhytter.

lite av femöre bilderna.








bilderna på mig har anna knäppt.

b e s t ä l l t !



Nu har jag äntligen beställt bilderna till mitt rum och till mina föräldrars
Svin billiga var dom också.

den stora i mitt rum  30x40  - 29 kr
dom tre mindre 20x30 - 9 kr/st

23.20



bilderna från i lördags kom aldrig igår och dom kommer inte idag heller.
jag ska sluta att lova bilder för jag lägger aldrig in dom som jag säger.

aja här får ni en annan bild iallafall ;)

09.03.01

Det känns som att jag har varit väldigt bra på att uppdatera min blogg på senaste
men har inte orkat/vart upptagen och mitt internett har inte funkat.


I torsdags så var jag på en macro "föreläsning", det var en snubbe som snacke lite om macro och visade bilder som han hade tagit. Intressant var det iallafall.

Igår så stack anna och jag iväg med moppen och till femöre igen.
solen sken, vi fikade, fotade, hade trevligt och gick lite vilse.


Sen satt vi hela kvällen igår och skrev om människan evolution,
allt ifrån homo erectus till Australopithecus boisei.

Och nu borde jag egentligen fortsätta skriva om naturliga urvalet 
men det är så himla tråkigt och jag fattar ingenting haha. Låter det inte kul? ;)


(bilder från igår kommer ikväll)



bloglovin