STOCKHOLM

Imorgon åker jag till Stockholm och springer runt i secondhand butiker på söder med min kära mamma och bror.

bilden är tagen för två år sedan i Huvudstaden


Den dagen blåste vinden hårt och regnet kastade sig mot marken som aldrig förut. Den dagen lyckades du och jag ha sönder tre paraplyer. Nu är vi sönder.

 


turkiet del 1


Spöregnade och kallt var det när vi skulle åka.

Det var mörkt när vi flög. Planet var framme i Turkiet vid 11 tiden sen var det en bussresa på 1h och 45 minuter till hotellet.

En av favoritplatserna på hotellet

lillasyster Louise

Frukostbuffen var inget att klaga på. Papi på bilden.


Min bror var en glad hezt

taget ifrån bussen när vi var påväg in till Alanya

Vi ägde de finaste handdukarna på hela hotellet

En av tre skåningar som vi träffade där och umgick med. Farmor Ulla på bilden

Den andra skåningen. Cornelia.

Den tredje skåningen Felicia

Cornelia

27 grader i vattnet

Blue village Pascha Bay hette hotellet vi bodde på




dagens outfit

Jag och en kompis bestämde oss för att köra en dagensoutfit vecka, hoppas ni gillar kläderna PÖSS.

 

 

 

 

 

 

 

nej jag bara skojade. Såhär såg det ut när vi var och testade maskeradkläder inför klassfesten på fredag med bästa ME09



ghjklgsdhgkjdfgjdsfl



Idag fyller faktiskt min blogg ett år. GRATTIS typ.
Blogg.se vill tydligen inte ladda in mina turkietbilder så dem kommer upp när det funkar.

1577642203



you're just a sad song


dear


Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa om jag kunde drömma.


Lunch på östra.


Anna


Bilden är ifrån våras



gfnhcgjksdfhkrhsjnmhgf


på bussen


10/10


Är hemma efter en underbar vecka i turkiet. Solen sken alla dagar, 27 grader i vattnet, grymt hotell, nya vänner, 50 meter till vattnet. kunde inte bli bättre.

kommer lägga ut mer bilder när jag har tid.



bloglovin