Enkel fråga, enkelt svar

Vad gillar ni i bloggen och vad vill ni se mer av?

svara så blir jag en glad Linnea :D


Tror jag äger stans snyggaste tygkasse



Ett litet stycke tyg, symaskin, några timmars pusslande i photoshop, speciellt papper för tryck, en skrivare och ett strykjärn.
Det var nästan allt som krävdes för att göra denna kasse.


.



Om en vecka flyger jag till Turkiet, men innan dess ska jag försöka bomda bloggen med bilder.


SKILLS WOHO


haha var bara tvungen att lägga in mitt första mästerverk i illustrator, som skapdes när jag hade grafisk illustration.


0909090909090909


Moderna museet


Stockholm



Slängde ihop några bilder sen i somras när jag var i huvudstaden.
Imorgon ska jag nämligen dit med min klass, vi ska besöka en fotoutställning och DN.


eeh linnea.


seaside


Den absolut finaste med där jag bor.



bloglovin