Sommaren försvann tillslut.

Den sista sommarlovsveckan kunde inte ha blivit bättre.
Tillbringade den med några, eller rättså många lettländska musikelever.
Det var nog en av dom roligaste sakerna på lovet, om inte den roligaste.
Lära känna nya människor, prata ringrostig engelska, upptäcka skillnaden på våra kulturer, bara umgås och självklart spela tillsammans.
Förhoppningsvis så far vi iväg med flyget till dom som nästa sommar igen, men innan det London.

Jag började även skolan nu i måndags, en ny främmande skola med nya främmande människor.
Mina lärare och min lilla klass verkar vara toppen, med 33 elver varav 5 pojkar.
Våran rektor kommer få springa runt i hela skolan och sätta ut en bänk och stol i alla klassrum, för det finns bara 32 platser.
 Idag hade jag även min första fotolektion.
Vi fick lära oss hur vi skulle ha kamerorna runt halsen, hålla i dom, sätta igång dom och så haha.

Fint kludd i paint tycker jag allt och klicka på bilden för större.


fina kommentarer








Anonym

vilken linje går du ? :)

2009-08-27 @ 20:15:58
Linnea

SV: jag går media :)

2009-08-27 @ 21:22:57
http://anderssonlinnea.webblogg.se/
Anna

2009-08-28 @ 15:00:39
http://e
Anna

blä på denna komenatar ska....

du kan ju ta bort den grejen innan

nuu har jag till och med glömt vad ´jag skulle skriva blä'ää..

2009-08-28 @ 15:01:58
http://extremthyperaktiv.blogg.se/
matilda-tjejen-i-din-klass

hej hopp,

du... vem är pojke nummer 5? :O



2010-09-22 @ 19:26:29



Namn

Mail (publiceras ej)

Hemsida/Blogg

Din kommentar


bloglovin